Jumala kuulee -rukousilta

Pyhän Hengen tuuli puhaltaa

Elämme parhaillaan suuren murroksen ja muutoksen ajassa. Perhettä, seurakuntaa, työelämää ja yhteiskuntaa ravistelevat suuret ja hämmentävät muutokset. Perinteiset instituutiot kirkko, poliittinen järjestelmä ja media elävät murroksessa. Kaikkea pysyväksi ja turvalliseksi koettua ravistellaan ja koetellaan nyt. Myös kristillinen uskomme ja arvomme kyseenalaistetaan tässä jälkimoderniksi kutsutussa ajassamme. Samaan aikaan ihmisten keskuudessa on vahvistunut kaipaus Jumalan puoleen, hengelliseen heräämiseen, uudistumiseen ja kasvuun.

Olemme alkaneet kysellä kutsumuksemme mukaisia tehtäviä ja rukoilla Jumalan Pyhän Hengen virvoittavia kevätsateita maamme ylle. Olemme alkaneet rukoilla perheidemme, sukujemme, paikkakuntiemme ja maamme puolesta. On aika nousta ja palvella Jumalaa. Kalajoen kirkossa 22.3 klo 18 alkavassa rukousillassa on mukana pastori Petri Kauhanen Hengen uudistus kirkossamme ry:stä kertomassa Jumalan Hengen uutta luovasta työstä maassamme. Tervetuloa!

Jumala kuulee -rukousilta Kalajoen kirkossa sunnuntaina 22.3. klo 18