Uutiset - Kalajoen seurakunta

Uutinen Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 4.6.2010

Kalajoen kirkkoneuvosto valitsi lastenohjaaja Marjo Palinin Himangan kappeliseurakunnan lastenohjaajan tehtävään vuorotteluvapaan sijaiseksi ajalle 1.9.2010-31.5.2011 sekä hautausmaan kesätyöntekijäksi ajalle 1.6.-25.7.2011.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Himangan yhdistykselle myönnettiin 500 euron avustus leikkikenttätoiminnan rahoittamiseen Himangan kirkonkylällä Raumankarin koululla ja Hillilän koululla ajalle 7.6.-2.7.

Neuvosto valtuutti Himangan kirkon rakennustoimikunnan valitsemaan kirkon korjauksen urakoitsijat. Urakoiden laskenta-aikaa on jatkettu 10.6. saakka.