Näkyjen teillä Kalajoelta Afrikkaan

Meneekö keräystuotto sinne, minne se on tarkoitettu? Mitä vaikutuksia lähetystyöllä on, tarvitaanko sitä? Nämä kysymykset ovat tuttuja kaikille avustustyössä mukana oleville. Näitä kysytään myös Kalajoen seurakuntakodilla 14.4. klo 18.30 järjestettävässä lähetysillassa. Kalajoen seurakunta on ollut lähettämässä vuosien varrella monia kalajokisia lähetystyöhön Afrikkaan, muun muassa Namibiaan, Botswanaan, Angolaan ja Senegaliin.  Illassa vieraileva Suomen Lähetysseuran eteläisen Afrikan uusi aluepäällikkö Ilkka Repo on ollut lähetystyössä Namibiassa 1990-luvulla ja viimeksi käynyt siellä tämän vuoden maaliskuussa. Häneltä kuulemme, mitä Namibiaan kuuluu tänään. Juhlimme myös pitkäaikaisen Kalajoen nimikkolähetin Toini Hihnalan tuoretta kirjaa Helmi – Näkyjen teillä Afrikassa ja saamme siitä pienen esittelyn. Illassa on mukana myös kirkkoherra Kari Lauri sekä Kalajoen Sekakuoro.