Uutiset - Kalajoen seurakunta

Kalajoen seurakuntakodin remontti käynnissä

Uutinen Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 26.5.2015

Kalajoen seurakuntakodin peruskorjaukseen pyydettiin urakkatarjouksia lvi-töiden osalta. Ilmastointitöiden urakoitsijaksi kirkkoneuvosto valitsi Peltisepänliike T. Nissinen Oy:n. LV-töitä on vähän, joten niiden suorittajaksi kirkkoneuvosto valitsi LVI Simonen Oy:n. Kalajoen seurakuntakodin korjaustöiden yhteydessä on ilmennyt, että päiväkerhotilojen ja ruokasalin lattiassa on käytetty aikanaan asbestipohjaista liimaa. Tämän takia asbestipurkutyöhön pyydettiin tarjouksia, joiden perusteella kirkkoneuvosto valitsi asbestipurkutöiden tekijäksi Timanttipurku Oy:n. Seurakunta myy tarjousten perusteella Junnikkala Oy:lle puuta 1075 m3 pinta-alaltaan noin 6.2 ha.

Lastenohjaaja Mari Siipo on irtisanoutunut seurakunnan lastenohjaajan toimesta 1.8.2015 alkaen. Tämän seurauksena seurakunta tarvitsee lapsityöhön uuden työntekijän 24.8.2015 alkaen aluksi määräaikaisena ja osa-aikaisena. Lastenohjaajan toimi ilmoitetaan julkisesti haettavaksi.