Uusi kirkkovaltuusto aloittaa nelivuotisen toimikautensa

Kalajoen seurakunnan uusi kirkkovaltuusto kokoontuu nelivuotisen toimikautensa ensimmäiseen kokoukseensa torstaina 13. tammikuuta. 27-jäsenisen kirkkovaltuuston asialistalla on puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan, kirkkoneuvoston varapuheenjohtajan sekä varsinaisten ja henkilökohtaisten varajäsenten valinta vuosiksi 2011 ja 2012. Lisäksi valtuusto valitsee Himangan ja Raution kappelineuvoston jäsenet, suhteellisten vaalien lautakunnan sekä seurakunnan edustajan Kalajoen rovastikunnan yhteistyön johtokuntaan koko valtuustokaudeksi 2011-2014.
Kirkkovaltuuston kokoukset ovat avoimia, joten niitä voi tulla seuraamaan paikan päälle Kalajoen seurakuntakotiin torstaina 13.1. klo 19.