Vetelin Räyringin kuoro laulaa Vuorenkallion kesämusiikkisarjassa Kalajoella

Vetelin Räyringin Sley -osaston kuoro laulaa Vuorenkallion kappelin kesämusiikkisarjassa Kalajoen seurakunnassa keskiviikkona 24.6. klo 19.30. Musiikkihartaudessa esiintyvät kuoron lisäksi maanviljelijät Antti Lieska ja Lassi Laasanen, laulu. Iltahartauden pitää Vetelin kirkkoherra Vesa Parpala.

Räyringin Sley -osaston kuoro on laulanut jo 1980-luvulta asti. Kuoron perustaja on Aila Rauhala. Vuodesta 2003 kuoroa on johtanut kanttori Riitta Kaariniemi. Pääohjelmisto koostuu Siionin kanteleen - sekä muista hengellisistä lauluista. Tällä hetkellä kuorossa on noin kolmekymmentä laulajaa. Räyringin osaston kuoro on vieraillut useissa seurakunnissa Keski-Pohjanmaalla ja Pohjois-Pohjanmaalla. He ovat vierailleet kaksi kertaa Ruotsin evankeliumi juhlilla ja suunnitteilla olisi ensi keväällekin vierailu juhlille. Kuoro on laulanut myös Suomen valtakunnallisilla evankeliumijuhlilla.