Kalajoen Kristillisen opiston laulukurssilaiset esiintyvät

Kalajoen Kristillisen opiston laulukurssilaiset esiintyvät keskiviikkona 22.7. klo 19.30 Vuorenkallion kappelissa. Laulunopiskelijoita ovat opettaneet Esko Jurvelin, Riikka Strandman ja Kirsi Koivisto. Säestäjinä toimivat Eliisa Suni, Maria Ala-Hannula, Mirva Helske ja Leonardo Zunica.

Opiston laulukurssilla on pitkät perinteet. Kurssi järjestetään tänä kesänä jo 23. kerran. Monet oppilaat tulevat kurssille vuodesta toiseen pitkänkin matkan päästä saamaan tasokasta opetusta ja viettämään aikaa samanhenkisten ystävien kanssa. Laulukurssin päätöskonsertti on opiston juhlasalissa lauantai-iltana jatkuen sen jälkeen Mikaelin kappelissa. Konsertin ohjelma on monipuolinen musikaalisävelmistä hengelliseen musiikkiin.