Ystäväkerho kokoontuu syksyllä

YSTÄVÄKERHO SYKSY 2015

Kaikki ovat tervetulleita ystäväkerhoon ruokailun, hartauden ja yhteisen ohjelman merkeissä!
Kerhossa käyvät erityisesti eläkeläiset ja leskeksi jääneet.

Ystäväkerho kokoontuu  Kalajoen seurakuntakodilla ellei toisin mainita.

Torstai 24.9 klo 11.30 Lähtö Kalajoen seurakuntakodilta Ruonan leirikeskukseen Himangalle omin kimppakyydein. Ruoka 6e, kanttori Teija Siirtola laulattaa Viisikielisiä, hartaus Ulla Ketonen, tuolijumppahetki Anna-Maija Pahkala.

Torstai 8.10 Klo 13 Vanhusten viikon kirkko ja ehtoollinen, "auta ystävä kirkkoon kotoa tai laitoksesta", kuljeta, tue, hae kotoa, ole tukena ja ystävänä kirkossa, lyhyehkö kirkko, vanhoja tuttuja virsiä, ehtoollinen  jaetaan myös penkkiin.

Keskiviikko 28.10 klo 10.15  huomaa viikonpäivä ja aika. Klo 10.15 lähtö Kalajoen seurakuntakodilta omin kimppakyydein Himangan seurakuntakodille Eläkeikäisten kerhon vieraaksi. Ruoka 6e, hartaus Maria Orjala ja yhteistä ohjelmaa.

Torstai 19.11 klo 12 Ystäväkerho Iktys-salissa, kahvit, hartaus Kari Lauri.

Torstai 3.12 klo 12 Ystäväkerhon ja Päiväpakanoiden  joulujuhla Iktys- salissa.  Riisipuuro, josta vapaaehtoinen maksu lähetykselle, hartaus Jukka Kesola, joululauluja ja jouluista ohjelmaa, lopuksi torttukahvit.

Järjestää: Kalajoen seurakunta diakoniatyö, lisätietoja Ulla Ketonen p.0447229006