Uutiset - Kalajoen seurakunta

Pentti Haapakoski Kalajoen kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi

Uutinen Kalajoen seurakunnan kirkkovaltuuston kokouksesta 13.1.2010:

Kalajoen seurakunnan uusi kirkkovaltuusto valitsi ensimmäisessä järjestäytymiskokouksessaan puheenjohtajakseen vuosille 2011 ja 2012 Pentti Haapakosken. Ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin Marianne Tuorila ja toiseksi varapuheenjohtajaksi Hannu Niemelä.

Kirkkoneuvostoon valittiin vuosiksi 2011-2012 varapuheenjohtajaksi Reino Hihnala (henkilökohtainen varajäsen Esa Rahja) ja jäseniksi (henkilökohtainen varajäsen suluissa) Marjaana Juola (Mari Niemelä), Juhani Latukka (Jukka Stolp), Götha Peltola (Tiina Kauppinen), Anne Pentinmikko (Vuokko Peltola), Jorma Tikkanen (Marko Rahkonen), Leeni Rautakoski (Sirkka Piippo), Pekka Prittinen (Jouni Vuollet), Eero Nevalainen (Tapio Isopahkala), Pentti Pahkala (Heimo Himanka). Kirkkoneuvoston puheenjohtajana toimii kirkkoherra Rauli Junttila.

Suhteellisten vaalien lautakuntaan toimikaudeksi 2011-2014 valittiin Marianne Tuorila, Juhani Latukka ja Riitta Ainali, varalle Kari Kivelä, Hanna Nikupaavo ja Eeva Rautakoski

Raution kappelineuvostoon neljän vuoden toimikaudeksi valittiin Ari Rautakoski (Rauno Kotiaho), Leena Aittamaa (Timo Rautakoski), Kristofer Keskisipilä (Maija Okkonen), Merja Tuura (Eeva Jokela) ja Katariina Yliverronen (Eini Pekola)

Himangan kappelineuvostoon neljän vuoden toimikaudeksi valittiin Asko Heikkilä (Soini Pernu), Tapio Hillilä (Tapio Tavasti), Tiina Hollanti (Hannele Pahkala), Miia Kakko (Sonja Mäkinen), Päivi Kivelä (Eero Alatalo), Aarto Kuorikoski (Matti Pahkala), Maria Muuraiskangas (Marja-Leena Niemelä), Veli Märsylä (Olavi Palovaara), Tuula Ojamäki (Anita Yrjänä) ja Pekka Uunila (Jouni Pöyhtäri)

Kalajoen seurakunnan edustajaksi rovastikunnan yhteistyön johtokuntaan valittiin kirkkoherra, lääninrovasti, Rauli Junttila.