Suomi-Konferenssin kuoro esiintyy Himangalla

Suomi-Konferenssin kuoron koko on 30-35 henkilöä. Laulajat tulevat eri puolilta Kanadaa ja Yhdysvaltoja. Kuoro on vieraillut Suomessa vuosina 2003, 2010 ja 2013, jolloin se sai hyvin lämpimän vastaanoton. Kuoro on myös pitkään tehnyt hienoa työtä suomalaisen kuorolauluperinteen säilyttämiseksi eloisana Pohjois-Amerikassa. Se on toiminut sillanrakentajana monipuolisen ja monikielisen jäsenistönsä ja heitä kaikkia yhdistävän tekijän, Suomen, välillä.

Kuoro esiintyy Himangan kirkossa maanantaina 17.8. klo 18.
Kuoroa johtaa himankalaista syntyperää oleva rovasti Jukka Joensuu. Kuoron taiteellinen johtaja on Sibelius-Akatemian kasvatti, muusikko ja kanttoriurkuri Terhi Miikki-Broersma. Kuoro laulaa useimmat laulut suomeksi.

Ohjelma 10 e.

KALAJOEN KAUPUNKI TARJOAA ILMAISEN LINJA-AUTO KYYDITYKSEN  (50 PAIKKAA) KONSERTTIIN. ILMOITTAUTUMISET ENNAKKOON SU 16.8. MENNESSÄ 050 5600 007 / LIISA JOENSUU.