Hyvän mielen retki Ruonalle

Hyvän mielen retki järjestetään Ruonan leirikeskukseen omin kimppakyydein tiistaina 8.9.

Ohjelmassa hartaus ja muuta ohjelmaa, makkaranpaistoa.

Kalajoelta lähtevät ilmoittautuminen pe 4.9. mennessä Ulla p.0447229006. Lähtö tapahtuu Kalajoen seurakuntakodilta klo 9.30.
Himangalta lähtevät lähtö tapahtuu Himangan seurakuntakodilta klo 9.45. Ei erikseen ilmoittautumista.

Hyvän mielen kahvit on suunnattu kaikille keskustelu- ja kahvitteluvirikkeitä kaipaaville, esim. työttömille ja sairaseläkkeellä tai eläkkeellä oleville. Usein mukana on myös mielenterveyskuntoutujia. Tule rohkeasti mukaan!

Syksyn Hyvän mielen kahvien muun ohjelman löydät tästä.