Tule olkkariin!

PERHEEN OLOHUONE

jatkaa syyskaudella kokoontumistaan yleisön pyynnöstä! Ryhmä on suunnattu kaikenlaisille ja -kokoisille perheille.

Kokoonnumme Kalajoella Jokelan pappilan salissa 26.10. ja 25.11. joka kerta klo 18. Osoite Plassintie 2.

Lapset voivat tuoda mukaan omia lempilelujaan.

Tarjoilusta vastaa kunakin iltana vapaaehtoisesti siihen ilmoittautunut perhe/henkilö.

Iltaan kuuluu yhdessäoloa ja vapaamuotoista keskustelua jostakin valitusta teemasta. Pidämme Raamattuhetken.

Jos perheessäsi on vanhemmat ja lapsia, yksi aikuinen ja lapset, jos olette kahden aikuisen muodostama perhe tai jos olet sinkku, joka silloin tällöin kaipaat perheen aiheuttamaa hälinää ympärillesi – silloin perheen olohuone on sinua varten.

Tule rohkeasti tutustumaan!

Tervetuloa!