Raskaan liikenteen tapahtuma la 12.9.

Kalajoen seurakunnassa järjestetään jälleen lauantaina 12.9. klo 12-15 Raskaan liikenteen tapahtuma. Raskaan liikenteen ammattilaiset tuovat seurakuntakodin parkkipaikalle  nähtäväksi toinen toistaan komeampia ajoneuvoja ja työkoneita. Lapsille järjestetään rekkakyyditystä ja konttikahviossa saa viivähtää kahvikupposen ja juttuseuran parissa. Konttihartaus pidetään klo 13, ja siitä vastaavat kuljetusyrittäjä Pentti Arbelius Pyhännältä ja Suvi Lehtimäki Kalajoen seurakunnasta. Tapahtuman järjestävät yhdessä seurakunnan kanssa Kalajoen Kuorma-autoilijat,  SKAL Pohjois-Suomi ja Rahtarit ry.