Kahden maan kansalaisena -hyväntekeväisyyskonsertti Himangan kirkossa

Konsertti järjestetään torstaina 15.10. klo 18 Himangan kirkossa.
Lahjoita rahaa ja äänestä konsertissa esitettäviä lauluja

Turvapaikanhakijoiden hyväksi järjestettävässä konsertissa esiintyy himankalaisia muusikkoja ja ryhmiä. Jokainen voi vaikuttaa konsertin sisältöön lahjoittamalla rahaa lippaaseen ja samalla äänestämällä suosikkilauluaan.

Katso laululista etukäteen. Keräyslippaat ja laululistat löytyvät Himangan seurakuntatoimistosta sekä K-marketista, joissa voit osallistua äänestykseen.

Äänestysaikaa on syyskuun loppuun.
Seitsemän eniten ääniä saanutta laulua esitetään varmuudella konsertissa.

Keräys toteutetaan Kirkkopalveluiden Kotimaanapu- hyväntekeväisyyspalvelun kautta Suomeen saapuvien turvapaikanhakijoiden auttamiseksi. Konsertin järjestää Himangan kappeliseurakunta.

Konsertti löytyy myös Facebookista.