Uutiset - Kalajoen seurakunta

Seurakunta ulkoistaa kiinteistöjen hoidon

Uutinen Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 14.9.2015

Kalajoen seurakunta pyysi aikaisemmin tänä vuonna alustavan tarjouksen kiinteistönhoitopalveluista Kalajoen Kiinteistöhuolto Vierimaa Oy:ltä, joka tarjoaa koko kiinteistöjen hoitoa. Kiinteistöt käydään läpi kerran kahdessa viikossa ja niiden huoltotoimenpiteet tehdään aina samalla kertaa. Kirkkoneuvosto hyväksyi Kalajoen Kiinteistöhuolto Vierimaa Oy:n antaman tarjouksen kiinteistöjen hoidosta ja tekee vuoden mittaisen sopimuksen kyseisestä palvelusta.

Moottoripajatoiminnalle on löytynyt sopivat tilat Tyngältä. Kirkkoneuvosto solmi vuokrasopimuksen Jukka Tallilan kanssa ajalle 21.9.2015–31.5.2016.

Kirkkoneuvosto sai tiedoksi kirkolliskokousedustajien ja hiippakuntaedustajien vaalin, joka käydään 9.2.2016. Kirkkoneuvosto sai myös tiedoksi, että Kalajoen seurakunnassa autetaan turvapaikanhakijoita keräysten ja konserttien myötä. Muuten tilannetta seurataan ja asiassa edetään tarpeen mukaan yhteistyössä rovastikunnan seurakuntien kanssa.