Enkelilauluilta Raution kirkossa

Sunnuntaina 4.10 klo 18 on Raution kirkossa Enkelilauluilta. Illassa lauletaan yhdessä enkeli - ja lapsiaiheisia hengellisiä lauluja ja virsiä. Lisäksi tilaisuudessa laulavat Raution lapsikuorolaiset, soolonumeroita esittävät Jasmin Rantala (viulu), Mila Rautakoski (huilu), Eedit Palola (sello) sekä tyttöjen lauluryhmä. Illassa kuullaan enkeliaiheisia runoja ja kirkkoa koristavat enkeliaiheiset käsityöt.  Kolehti kerätään Kirkkopalveluiden Kotimaanavun turvapaikanhakijatyöhön.