Aavistus & Seniorit konsertoivat Himangalla

Lauluyhtye Aavistus koostuu nuorista aikuisista, joita yhdistää musiikki. Harrastus on johtanut yhteisen lauluyhtye Aavistuksen perustamiseen pari vuotta sitten. Aavistuksessa sekä laulavat että soittavat kahdet sisarukset Maija Siipo ja Mirja Kaattari sekä Kirsi Niemelä ja Mari Lindelä. Lisäksi yhtyeeseen kuuluvat Teemu Lindelä ja Markus Lindell. Himangan kirkossa ensi sunnuntaina 11.10. klo 15 Aavistuksen lisäksi musisoivat Seniorit eli Lindellit, Lindelät, Kotiahot ja Nikulat. Heille esiintyminen tällä kokoonpanolla on ensimmäinen.  Konsertissa kuullaan siis kahden eri sukupolven musisointia. Myös osallistujat pääsevät laulamaan yhteislauluja. Konsertissa kerätään kolehti Himangan kappeliseurakunnan lähetystyölle.