Kahden maan kansalaisena – hyväntekeväisyyskonsertti

järjestetään torstaina 15.10. klo 18.30 Himangan kirkossa.

Konsertissa kuultavia lauluja on saanut toivoa ja samalla lahjoittaa rahaa hyväntekeväisyyteen.

Eri toiveita tuli sen verran maltillisesti, että kaikki toivotut laulut kuullaan konsertissa.

Esiintyjinä ovat Himangan kirkkokuoro, Himangan lapsikuoro, lauluyhtye Sointu, Satu Kivelä, Emmi-Lotta Pöyhtäri, Matti Sinko, Pekka Kluukeri ja Teija Siirtola. Hartauden pitää diakoni Maria Orjala. Konsertissa kuullaan pääosin kotimaisia hengellisiä lauluja ja virsiä. Kolehti kerätään Kotimaanavun kautta turvapaikanhakijoiden hyväksi tehtävään työhön Suomessa.