Uutiset - Kalajoen seurakunta

Päivärinta toimistosihteeriksi

Uutinen Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 24.1.2011:

Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvosto valitsi toimistosihteerin virkaan Hanna-Leena Päivärinnan. Varalle valittiin Tuija Peltola. Virkaa haki 27 henkilöä, joista haastattelutyöryhmä kutsui haastatteluun seitsemän hakijaa. Toimistosihteerin virkaan kuuluu kirkkoherranviraston tehtäviä Kalajoella ja Himangan seurakuntatoimistossa.

Kirkkoneuvosto valitsi edustajakseen Himangan kappelineuvostoon Pentti Pahkalan ja Rautioon Leeni Rautakosken. Kolehtisuunnitelma hyväksyttiin kesäkuun loppuun saakka.

Kalajoen seurakunnassa on parasta aikaa haettavana ylempää korkeakoulututkintoa edellyttävän kanttorin virka Himangalle. Hakemukset on jätettävä tuomiokapituliin 18. helmikuuta mennessä.