Sururyhmä Kalajoen seurakunnassa

Kalajoen seurakunta järjestää loppusyksyn aikana sururyhmän. Ryhmään kutsutaan kaikkia, jotka ovat menettäneet läheisensä. Ryhmässä on mahdollisuus jakaa menetyksen ja luopumisen tuntoja vertaisryhmässä, turvallisessa ilmapiirissä. Ryhmä sitoutuu siihen, että ryhmän sisällä käydyt keskustelut ovat luottamuksellisia. Ensimmäinen kokoontuminen on Jokelan salissa lokakuun viimeisenä keskiviikkona 28.10. klo 18. Ryhmä kokoontuu loppuvuoden aikana yhteensä viisi kertaa. Asiasta tarkempia tietoja antaa kappalainen Suvi Lehtimäki, puh. 044 7229 002.