Pyhäinpäivän iltamusiikkia Kalajoen ja Raution kirkossa

Pyhäinpäivän aattoiltana, perjantaina 30.10. klo 18 Kalajoen kirkossa ja klo 20 Raution kirkossa soivat kauniit ja lohdulliset sävelet poisnukkuneiden muistolle. Illassa kuullaan Kalajoen kirkkokuoroa, Kalajoen ja Raution projektikuoroja, Kalajoen ja Raution mieskuoroja, sekä Kalajoen ja Raution Lapsikuoroja. Yksinlaulua ja urkusooloja kuullaan Lassi Mäkelän(laulu), Annukka Palolan(laulu), Tuomo Hirven(viulu) ja Heidi Huhtalan(urut ja piano) tulkitsemina. Lisäksi Kerttu Kauppinen ja Pauliina Sormunen laulavat soolot.
Iltamusiikin ohjelmatuotto suunnataan seurakunnan diakoniatyön kautta vähävaraisten perheiden jouluavustuksiin.
Kynttilöiden syttyessä haudoilla olette lämpimästi tervetulleita kirkkoon.