Jumala kuulee - rukousilta Vuorenkallion kappelissa sunnuntaina 22.11. klo 18

Rukousillan puhujana on Ilkka Puhakka, joka vierailee viikonlopun aikana Kalajoen Kristillisellä Opistolla ja avaa Jeesuksen vertauksia aikansa kulttuurin ja kielen ymmärtämisen kautta. Ilkka Puhakka on kansainvälisen lähetysjärjestö Mission Europen evankelista ja tekee työtä myös raamatunopettajana Israelissa King’s Kids - liikkeessä. Se pyrkii tavoittamaan evankeliumilla sekä arabi- että juutalaisnuoria ja luomaan rauhaa ja yhteyttä näiden ryhmien välille.

Aikaisemmin Ilkka Puhakka kulki yli kahdenkymmenen vuoden ajan Venäjän vankiloissa vieden sinne ruokaa, vaatteita, villasukkia, lääkkeitä ja muuta tarpeellista. Tärkein vientiartikkeli oli kuitenkin toivo, elävä suhde Kristukseen. Ilkka Puhakka kertoo, kuinka tämä toivo auttaa ihmistä elämään ja kestämään tilanteissa, joissa ei inhimillisesti ole mitään järkeä tai mieltä. Toivo avaa silmät näkemään mahdollisuuksia ja tarkoitusta siellä, missä sitä ei odota olevan.

Tervetuloa kuulemaan tätä rohkaisevaa toivon sanomaa myös omaa elämää varten! Illassa on mukana ylistysryhmä ja lopuksi rukouspalvelua.