Yhteisellä asialla

Kalajoen seurakuntakodin remontin takia perinteinen isänpäivälounas jäi tänä vuonna toteuttamatta. Lähetystyön toimikunta päätti järjestää sen tilalle eri herätysliikkeiden yhteiset seurat, jolloin tarjolla on monipuolinen kattaus hengen ravintoa, Sanan rieskaa tai ruisleipää.

Piirros: Marjo PinolaYhteisiin seuroihin on lupautunut Sanan jakajia Uusheräyksen, Rauhan Sanan, Heränneiden ja Evankelisten piiristä. Samalla, kun itse pääsee osalliseksi Sanan leivästä, voi mahdollistaa ilosanoman leviämistä vapaaehtoisen kahvirahan muodossa. Yhteiset seurat järjestetään tiistaina 24.11. klo 18 Kalajoen vastaremontoidussa seurakuntakodissa.