Kalajoen seurakuntakodin käyttöönotto, tilojen siunaus ja avoimet ovet

Sunnuntaina 10.1. vietetään Kalajoen remontoidun seurakuntakodin käyttöönottojuhlaa. Kirkossa klo 10 pidetyn messun jälkeen on seurakuntakodilla klo 11 kirkkokahvit, jonka jälkeen kirkkoherra Kari Lauri avustajineen toimittaa tilojen siunauksen. Seurakuntakodilla on avoimet ovet ja kahvitarjoilua klo 12-14 välisenä aikana.

Seurakuntasali on ollut käytössä jo joulukuussa, mutta nyt myös nuorisotila Artos on saatu valmiiksi ja koko talo valmiina käyttöön. Kuva uudistetussa salissa pidetystä vapaaehtoisjuhlasta 13. joulukuuta.

Kuva: Jussi Leppälä