Keskusteluillat alkavat Kalajoella

Kalajoen seurakunnassa järjestetään helmikuun aikana keskusteluiltoja, joissa käydään läpi ajankohtaisia kirkollisia ja hengellisiä aiheita. Keskustelun teemoja ei ole rajattu, joten keskustelemme muistakin  aiheista, joista osanottajat ovat kiinnostuneita tai ehkä huolestuneitakin. Jokaisella on tilaisuus tulla kuulluksi ja kuunneltavaksi.

Keskusteluiltoja vetää Suvi Lehtimäki, jolta saa lisätietoja p. 044 7229 002. Keskusteluillat ovat 3.2., 9.2. ja 24.2. klo 18 seurakuntakodin Iktys-salissa.