Paastonajan konsertit Kalajoella ja Rautiossa

Paastonajan sävelet soivat Kalajoen kirkossa Marianpäivän iltana 13.3. ja Raution kirkossa Palmusunnuntai-iltana 20.3. Kalajoen konsertissa esiintyvät Kirkkokuoro ja Mieskuoro, Raution mieskuoro Rauno Kotiahon johdolla, kanttorit Annukka Palola, laulu ja Heidi Huhtala, urut.

Raution konsertissa esiintyvät Raution lapsikuoro, Mieskuoro Rauno Kotiahon johdolla, Kirkkokuoro, kanttorit Annukka Palola, laulu ja Heidi Huhtala, urut.

Iltamusiikkien ohjelma on monipuolinen; kuoro -ja yksinlauluja, sekä urku -ja pianomusiikkia. Kirkkokuoron ohjelmassa on mm. Ruotsin kirkon virsiä: ”Jeesus on kuollut puolestamme” ja ”Herramme, luovuit kruunusta Jumalan”. Mieskuoro laulaa mm. kaksi kaunista paastonajan laulua: ”On lepopaikka suloinen ja ”Oi, muistathan lapseni Golgatan”. J.S. Bachin tuotannosta on yksinlaulua ja urkusooloa. Lapsikuoron ohjelmassa Rautiossa kuullaan Palmusunnuntain teemaan liittyviä lauluja.

Vapaaehtoinen ohjelmamaksu on Yhteisvastuun hyväksi.