Rovastikunnallinen kehitysvammaisten kirkkopyhä Oulaisissa sunnuntaina 3.4.2016

Linja-autokyyti lähtee Himangan Kalliokodin pihalta, os. Käärmekalliontie 4 klo 8.15 ja Kalajoelta Puistolasta klo 8.45.
Aloitamme klo 10 messulla Oulaisten kirkossa. Liturgina toimii Mari Jussi-Pekka ja saarnaajana kehitysvammaistyön pastori Hanna Fähnrich. Messun jälkeen ruokailu ja ohjelmallinen tilaisuus seurakuntakodilla, osoitteessa Oulaistenkatu 59. Lopuksi kakkukahvit noin klo 13.30.
Paluu takaisin klo 15 mennessä.
Ilmoittaudu Kalajoen seurakunnan kirkkoherranvirastoon p.08464 0530 maanantaihin 21.3 klo 14 mennessä.
Muista kertoa erityisruokavaliosi!
Retki ja ruokailu ovat ilmaiset.

Lämpimästi tervetuloa Oulaisiin viettämään yhteistä kirkkopyhää!
T. Ulla Ketonen p.0447229006