”Herra on paimeneni” iltamusiikki Kalajoen kirkossa

Kalajoen kirkossa on sunnuntaina 10. 4. klo 18  ”Herra on paimeneni” iltamusiikki. Iltamusiikkia ovat toteuttamassa Kalajoen lapsikuoro, Projektikuoro, Minna ja Juhana Kalliokoski, viulu ja trumpetti, Musiikkiopiston viulistitytöt, sekä Kalajoen kanttorit Heidi Huhtala ja Annukka Palola.

Illan ohjelmassa on mm. Kalajoen lapsikuoron ja projektikuoron yhdessä toteuttama ”Hyvä paimen” sarja.  Sarjan on säveltänyt Ylivieskan Raudaskylällä syntynyt Tuomo Nikkola, joka on hyvin tunnettu kirkkomusiikin opettaja ja säveltäjä. ”Hyvä paimen” sarja pitää sisällään kolme osaa, ”Kuin paimen kantaa olallaan”, ”Oi miksi tiellä herrani” ja ”Karitsan ylistys”. Teoksessa on kuultavissa hyvin monenlaisia sävyjä Hyvän paimenen sunnuntaista - Pyhäinpäivään.