Uutiset - Kalajoen seurakunta

Annika Kempe Himangan kanttoriksi

Uutinen Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 21.4.2016:

Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvosto valitsi Himangan kappeliseurakunnan kanttorin virkaan Annika Kempen. Virkaa haki kolme henkilöä, joista kahdella oli tarvittava pätevyys.

Kirkkoneuvosto hyväksyi Jouni Keskisipilän tekemän Raution kirkon invarampin suunnitelman ja  Rateko Oy:n antaman tarjouksen rampin rakentamisesta. Himangan huvilatonttien kaavoittajaksi valittiin tarjousten perusteella Kimmokaava.

Kirkkoneuvosto keskusteli kolmivuotiaiden päiväkerhotilanteesta ja päätti yksimielisesti, että päiväkerhotyössä aloitetaan kerhoryhmät myös 3-vuotiaille seuraavan syystoimikauden alusta,  syksyllä 2016. Samalla päätettiin, että Himangan kappeliseurakuntaan sijoittuva nuorisotyönohjaajan virka täytetään väliaikaisesti, mikäli viranhaltijan opintovapaa jatkuu. Kalajoen seurakunnan lapsiasiahenkilöksi nimettiin Riitta Lehto.