Kansallinen veteraanipäivä

ke 27.4. klo 10 Kunniakäynti ja seppelen lasku sankarihaudoilla Rautiossa ja Himangalla, klo 11 Kalajoella. Kuljetus Kalajoelle Himangan kirkon pihasta klo 10.20, Hillilä 10.25, Pöntiö 10.35, Pahkala 10.40. Seppelten laskun jälkeen tarjotaan veteraaneille ruokailu Kalajoen seurakuntakodilla, klo 11.30 Yleinen kahvitarjoilu ja juhla Kalajoen seurakuntakodilla. Juhlassa mm. kunniamerkkien luovutus sotaveteraaneille sekä lotille, musiikkiesityksiä sekä kaupungin, seurakunnan sekä veteraanijärjestöjen tervehdykset.