Munkkeja lähetystyön ja partiotoiminnan hyväksi

Kalajoen seurakunnan perinteiset munkkimarkkinat järjestetään Kalajoen ja Himangan seurakuntakodeilla perjantaina 29.4. klo 12 alkaen. Talkoolaiset aloittavat munkkien paistamisen jo aamuvarhain. Himangalta voi tehdä myös etukäteistilauksen torstaina p. 044-7229027 ja siellä on myynnissä myös simaa. Rautiossa partiolaiset myyvät munkkeja ja simaa Juttutuvalla lauantaina klo 11 alkaen. Ennakkotilauksia voi tehdä soittamalla tai tekstiviestillä numeroon 044-0465643. Munkkimarkkinoiden tuotto menee lähetystyön hyväksi, Raution tuotolla tuetaan partiolaisten toimintaa.