Suvivirsi aloittaa kesän musiikkisarjan Kalajoen seurakunnassa

Kalajoen seurakunta järjestää ensimmäistä kertaa Suvivirsi -yhteislaulutapahtuman 1.6. klo 18 Jokelan pappilan pihapiirissä. Se aloittaa samalla keskiviikkoiltojen kesämusiikkisarjan. Kirkon Ulkomaanavun tapahtumaan on oma lauluvihko, joka sisältää kesäisiä lauluja Peipon pesästä Suvivirteen. Illassa on mukana Kalajoen kirkkokuoro ja Heidi Huhtala, juontajana Marjaana Juola ja iltahartauden pitää lähetyssihteeri Anna-Maija Pahkala. Kahvitarjoilua ja makkaran grillausta on illan päätteeksi. Tuotto menee Kirkon Ulkomaanavun kautta Etelä-Sudanilaisten lasten ja nuorten koulunkäynnin hyväksi.