Uutiset - Kalajoen seurakunta

Annika Lähteenmäki Kalajoen seurakunnan nuorisotyönohjaajaksi

Uutinen Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 19.5.2016

Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvosto valitsi Kalajoen seurakunnan nuorisotyönohjaajaksi yhteisöpedagogi Annika Lähteenmäen. Virkaa haki kaikkiaan 16 hakijaa. Himangan nuorisotyönohjaajan sijaiseksi 1.8.2016 - 31.7.2017 väliseksi ajaksi valittiin yhteisöpedagogi Anni Vihriälä. Kirkkoneuvosto päätti esittää Oulun hiippakunnan tuomiokapitulille, että se julistaisi haettavaksi Kalajoen seurakuntapastorin viran Ilpo Parviaisen ilmoitettua eroavansa virasta.

Neuvosto hyväksyi Kalajoen seurakuntakodin peruskorjauksen loppuselvityksen annettavaksi tiedoksi kirkkovaltuustolle. Investointiprojektin kustannukset olivat yhteensä 916.431,49 euroa.

Raution seurakuntakodinilmastoinnista päätettiin tehdä selvitys. Ilmastointilaitteet ja kanavat puhdistetaan ja seurakuntakodille teetetään ilmastointikartoitus rakennustoimikunnan ohjeistuksen mukaan. Seurakuntasaliin ja keittiöön hankitaan vuokralle ilmanpuhdistuskoneet.