Seurakunnan kuorot esiintyvät Vuorenkallion kappelissa

Kalajoen seurakunnan kuorot esiintyvät keskiviikkoiltana 22.6. klo 19.30 Vuorenkallion kappelissa. Kesämusiikki-illassa laulavat Kirkkokuoro ja Mieskuoro sekä lasten laulu -ja viuluryhmä kanttori Heidi Huhtalan johdolla, Raution mieskuoro Rauno Kotiahon johdolla. Lisäksi Rauno Kotiaho ja Alex Heikkilä soittavat trumpettimusiikkia.

Ohjelmassa on kesäisiä ja perinteisiä hengellisiä kuorolauluja. Mieskuoron ohjelmassa on mm. Lasse Heikkilän säveltämä "laulu Suomelle" ja Martti Syrjäniemen "Me näemme rannoilta järvien". Kirkkokuoron ohjelmistosta kuulemme Ambrosiuksen "Loistaa aurinko kirkkauttaan" ja Petri Laaksosen "Olkoon ylläsi kirkas taivas". Raution mieskuoro laulaa Hilja Aaltosen sanoittamia ja Hannu Huhtalan säveltämiä lauluja. Lasten ryhmä laulaa Heini Kataja-Kantolan "Niinkuin sade ja lumi" ja Tuomo Nikkolan "Käsi kädessä" -laulut.