Iktys-kvartetin konsertti Kalajoen kirkossa

Kalajokinen Iktys-kvartetti esiintyy 13.7.2016 klo 19.30 kesämusiikkisarjassa Kalajoen kirkossa. Kvartetin on perustanut noin 15 vuotta sitten kanttori Veli Ainali. Siinä laulavat Eija Rahja (sopraano), Mirja Taari (altto), Kauko Erkkilä (tenori) sekä Veli Ainali (basso).

Iktys-kvartetti tarjoaa kuulijoilleen perinteisten kuorolaulujen lisäksi yksinlaulu- ja duettoesityksiä sekä huilumusiikkia. Luonnollisesti tällä kertaa ohjelmassa on kesäisiä hengellisiä lauluja mm. Eero ja Vesa Erkkilältä, Harri Viitaselta, Leevi Madetojalta, Martti Helalta sekä Armas Maasalolta. Myös psalmilaulua kuullaan. Kuorolaulujen ja yhteislaulujen lomassa kukin kvartetin jäsen esittää oman soolonsa. Illan säestäjänä toimii seurakunnan kesäkanttori Taija Korri.