Camus Callan avajaiskonsertti 3.8.2016 klo 19.30 Kalajoen kirkossa

Camus Callan avajaiskonsertissa esiintyy irlantilainen maailmankuulu jousikvartetti Con Tempo, jota myös klassisen musiikin Abbaksi kutsutaan.
Kvartetti ja taiteellinen johtaja Kinnunen esittävät monipuolisen ohjelmiston, jossa solistina on Kalajoelta lähtöisin oleva tenori Tuomas Katajala. Hän on yksi Suomen menestyneimpiä tenoreita.

Kalajoen kirkossa kuullaan kansainvälisiä säveliä Suomesta, Euroopasta, Etelä-Amerikasta ja Afrikasta. Ohjelmistossa on Brittenin ja Kuulan teoksia laulaen erikoisina sovituksina harmonikan ja jousikvartetin kanssa. Lisäksi kuullaan eteläafrikkalaisen Kevin Volansin varsin ajankohtainen sävellys White Man Sleeps, joka luotaa Afrikan nykytilannetta. Five Tango Sensations puolestaan on argentiinalaisen Astor Piazzollan upea sävellys, tällä kertaa harmonikan ja jousikvartetin soittamana. Monipuolinen avajaisilta täydentyy Mendelssonin teokseen.

Liput 15e/10e.

Lisätietoja tapahtuman nettisivuilta: www.camuscalla.com