Raskaan liikenteen päivä Kalajoen seurakunnassa

Kalajoen seurakunnassa järjestetään lauantaina 10.9. perinteinen Raskaan liikenteen päivä. Konttihartauden pitää kappalainen Suvi Lehtimäki ja musiikkia esittää kuljetusyrittäjä Pentti Arbelius Pyhännältä. Konttikahviossa voi istahtaa ja juoda kahvit seurakunnan diakoniatyön hyväksi. Luvassa on rekkakyyditystä ja tietysti toinen toistaan komeampia ajoneuvoja. Päivän järjestävät seurakunnan kanssa yhteistyössä Suomen Kuljetus- ja logistiikka ry, Rahtarit ry ja Kalajoen kuorma-autoilijat.