Raamattukoulu Paavalin Roomalaiskirjeestä

Kalajoen seurakunnassa järjestetään Raamatun opintopiiri syyskaudella. Luemme Paavalin Roomalaiskirjettä ja kokoontumiskerrat ovat 22.9., 20.10. ja 10.11. klo 18 Iktys-salissa. Luentosarja on myös varaslähtö ensi vuonna olevaan Reformaation juhlavuoteen, koska tarkastelemme Raamatusta lukuja jotka Lutherille olivat erityisen tärkeitä. Voit lukea Roomalaiskirjeen ennen kokoontumista, mutta se ei ole välttämätöntä. Luentopiiriä vetää Suvi Lehtimäki, jolta saat lisätietoja puh. 044 7229 002.