Rakennetaan Ylivieskaan kirkkoa Jesajan kirjan sävelin ja sanoin

Keväällä pidetty musiikki-ilta ”Jesajan kirja sävelin ja sanoin” toteutetaan uusintana Kalajoen kirkossa sunnuntaina 30.10. klo 18. Sävelhartaus on luonteeltaan musiikillinen ja mietiskelevä matka halki kirkkovuoden.

Illan aikana kanttori Heidi Huhtala, kirkkokuoro ja mieskuoro esittävät Jesajan kirjan teksteihin pohjautuvaa musiikkia. Jesajan kirja on jumalanpalvelusten käytetyimpiä Vanhan Testamentin tekstejä. Sävellysten lomassa kappalainen Suvi Lehtimäki lukee Jesajan tekstejä. Kolehdin tuotto menee Ylivieskan kirkon jälleenrakennustyöhön.