Jukka Leppilammen Minun käteni soi -konsertti Kalajoen kirkossa 18.11. klo 19

Kuva: Jani LaukkanenJukka kertoo, että "Minun käteni soi” on laulu, joka kuvaa hänen elämäänsä koskettavalla tavalla.
- Uskon ja toivon, että se rohkaisee myös kuulijoita näkemään itsensä arvokkaana ja rakastettuna. Olen usein sanonut, että usko on yhteisöllistä. Eräässä toisessa laulussani kirjoitan ”Pyhien yhteys, en ole yksin” (Tämä huone, tämä hetki). Rukoukseni on, että saamme kokea jotain tuollaista Kalajoen kirkossa.

Konsertin ohjelmamaksu on 10 euroa. Ohjelmia myydään kirkon ovelta ennen konserttia.

Kuva: Jani Laukkanen