Kohdataan Isänpäivälounaalla

Isänpäivänä on taas mahdollista syödä maittava lounas Kalajoen seurakuntakodilla. Samalla voi olla mukana levittämässä hyvää seurakuntamme nimikkolähettien kautta Tansaniassa, Etu-Aasiassa ja Japanissa. Omenainen lihapata monenlaisten salaattien ja vihanneksien kanssa valmistuu ammattilaisten ja vapaaehtoisten työn tuloksena. Tänä vuonna palveluvuorossa on Rahjan kylän väkeä. Lounaalle voi tulla oman seurueen kanssa, mutta yksin tulevalle se tarjoaa mukavan kohtaamispaikan.