Media ja lähetystyö

Medialähetys Sanansaattajat on yksi kirkkomme lähetysjärjestö. Vuonna 2015 Sansan medialähetystyö oli yli 2 miljardin ihmisen ulottuvilla. Lähes 1/3 intialaisista saattoi seurata Sansan kustantamia radio- ja tv-ohjelmia. Vaikeissa oloissa eläviä kristittyjä tuettiin entistä enemmän ja työtä Lähi-idässä ja Aasiassa lisättiin. Evankeliumia kuullaan, katsotaan tai luetaan yhä useammin kännykällä. Sansan työtä tekee 37 työntekijää ja Suomessa melkein 400 vapaaehtoista.
Mahdollisuus kuulla, nähdä ja tutustua lähemmin Sansan työhön tarjoutuu Pohjanmaan Pipliaseuran järjestämässä raamattukoulutuspäivässä Pyhäjoella lauantaina 19.11. ja Kalajoen seurakunnassa sunnuntaina 20.11. Henkilöstöpäällikkö Marko Pihlajamaa vierailee molemmissa tilaisuuksissa. Pyhäjoella kuullaan kaksi raamattutuntia, Evankeliumin viestiminen alkaen apostoleista ja Usko syntyy kuulemisesta. Kalajoella Pihlajamaa saarnaa ja kirkkokahveilla kertoo Kalajoen nimikkokohteesta Intiassa.