Kalajoen Joulutervehdys tulee taas

Viime vuonna järjestetty ensimmäinen Kalajoen Joulutervehdys –joulukonsertti keräsi Kalajoen kirkon ääriään myöten täyteen, ja oli yksi joulun ehdottomista kohokohdista.

Tänä vuonna konsertti järjestetään tiistaina 29.11.  klo 19 ja jousisektiolla laajenevan orkesterin solisteina toimivat tänä vuonna Laura Mäkitalo, Tuomas Junnikkala, Anne Vihelä, Noora Östberg, Janne Hietala, Hanna-Maria Laurila ja Timo Marttala.

Lisäksi tapahtuma laajenee myös Oulaisiin, jossa järjestetään vastaava konsertti keskiviikkona 30.11.

Kalajoen konsertin lipputulot (15 e/lippu) lahjoitetaan oman seurakunnan diakoniatyölle, joka ohjaa rahat vähävaraisille lapsiperheille. Oulaisten konsertin lipputulot lahjoitetaan Oulaisten seurakunnan nuoriso- ja musiikkityölle.

Konsertissa kuullaan mm. kappaleet On hanget korkeat nietokset Anne Vihelän esittämänä, Mökit nukkuu lumiset Laura Mäkitalon sekä Sylvian joululaulu Timo Marttalan esittämänä. Konsertin sovituksista vastaavat Antti Roslander sekä Ville Palin.

Kuvassa viime vuoden Joulutervehdyksen laulajat (vas.): Noora Östberg, Anne Vihelä, Janne Hietala, Tuomas Junnikkala, Hanna-Maria Laurila, Jukka Kääntä ja Annuliina Ikäheimo. Tänä vuonna mukaan tulevat myös Laura Mäkitalo ja Timo Marttala. Annuliina ja Jukka ovat tänä vuonna mukana soittajina.