Tule Tuomasmessuun!

Tykkäätkö laulaa? Sopiiko soittaminen? Syyhyääkö sormesi valmistaa jotain kaunista? Tahdotko tehdä jotain mielekästä ja hyvää vapaaehtoisena seurakunnan toiminnassa? Silloin TUOMASMESSU on sinua varten!

Seurakunnassamme toteutetaan Tuomasmessu noin kerran kahdessa kuukaudessa. Messun tekemiseen tarvitaan jatkuvasti vapaaehtoisia henkilöitä, laulu- tai soitinryhmään, valmistamaan sivualttareita, avustamaan teetarjoilussa, toimimaan rukousavustajina. Ja muitakin tehtäviä löytyy!

Jos etsit paikkaasi seurakunnasta, ja tavanomainen jumalanpalvelus tuntuu joskus vieraalta, tule tuomasmessuun mukaan! Messun kaava sisältää juuri samat osiot kuin tavanomainen päivämessu, mutta reippaampien ja vetävämpien sointujen muodossa.  Rytmikkäät tuomaslaulut jäävät päähän soimaan vielä muutama päivä messun jälkeenkin.

Seuraava Tuomasmessu on Kalajoen kirkossa lauantaina 7.5. klo 19. Tule mukaan sellaisena kuin olet! Juuri sinua tarvitaan!

Ota yhteyttä:
tuomaspappi Suvi Lehtimäki p. 044 7229 002
Kuorovastaava: Annika Heikkilä p. 044 2661 801.
Bändimestari: Cake Erkkilä p. 044 369 8523.