Diakoniatyö kiittää

Kalajoen seurakunnan diakoniatyö kiittää kaikkia jouluavun lahjoittajia! Apua on jaettu eteenpäin kalajokisille perheille ja henkilöille. Yläkoulun ja Lukion nuorten taksvärkkilahjoituksena saadut lahjakortit on jaettu apua tarvitseville lapsille ja nuorille. Kalajoen Joulutervehdyksen tuotolla saadut ostokortit on lahjoitettu tarvitseville. Jouluntähti -ruokakeräyksellä hankitut ruokakassit ja ostokortit on lahjoitettu eteenpäin jouluiloa tuomaan. Myös Joulupuu -keräyksellä saadut lahjat on toimitettu lapsille.