”Virkisty virsistä” –lauluillat Kalajoen seurakunnassa

Kalajoen seurakunta järjestää kevään aikana Virkisty virsistä -lauluiltoja Kalajoella, Himangalla ja Rautiossa. Yhteiset lauluillat ovat osa reformaation juhlavuoden tapahtumia.

Ensimmäinen lauluilta on keskiviikkona 18.1. Kalajoen seurakuntakodilla. Silloin mukana ovat kaupunginjohtaja Jukka Puoskari ja Tuula Puoskari sekä kirkkoherra Kari Lauri ja Anna-Maija Lauri. Haastattelijana toimii lähetyssihteeri Anna-Maija Pahkala ja säestäjänä Heidi Huhtala.

Iltojen aikana laulamme yhdessä vieraiden lempivirsiä. Virret ovat mukana monissa eri elämäntilanteissa, ne tuovat muistoja, lohduttavat ja virkistävät. Tutustumme lisäksi kanttorin johdolla virsikirjan lisävihkon uusiin virsiin.

Illan päätteeksi on hartaus, johon on otettu mukaan Lutherin ajatuksia ja tekstejä. Kahvit juodaan Yhteisvastuun hyväksi.