Uutiset - Kalajoen seurakunta

Jouni Vuollet jatkaa Kalajoen kirkkovaltuuston puheenjohtajana

Uutinen Kalajoen seurakunnan kirkkovaltuuston kokouksesta 11.1.2017:

Kalajoen seurakunnan kirkkovaltuusto valitsi puheenjohtajakseen vuosille 2017 ja 2018 edelleen Jouni Vuolletin. Varapuheenjohtajaksi valittiin Hannu Niemelä.

Kirkkoneuvostoon valittiin vuosiksi 2017-2018 varapuheenjohtajaksi Marjaana Juola (henkilökohtainen varajäsen Mari Niemelä) ja jäseniksi Anna-Maija Himanka (Ritva Mäntymäki), Juhani Latukka (Hanna Nikupaavo), Kari Latvala (Juha Heikkilä), Eero Nevalainen (Riitta Lehto), Esa Rahja (Veli Ainali), Marianne Tuorila (Tommi Sinko), Kari Kivelä (Vuokko Peltola), Jorma Tikkanen (Veli Märsylä) ja Leeni Rautakoski (Johannes Nikula). Kirkkoneuvoston puheenjohtajana toimii kirkkoherra.