Vapaaehtoisia tarvitaan

Kalajoen seurakunnan toiminnassa on mukana yli 700 vapaaehtoista seurakuntalaista tekemässä erilaisia tehtäviä eri työaloilla. Heidän panoksensa seurakunnan toiminnan toteuttamisessa on korvaamattoman tärkeä.

Jos olet kiinnostunut vapaaehtoistyöstä, ota yhteyttä seurakunnan työntekijöihin. Alla muutamia tarjolla olevia vapaaehtoistyön mahdollisuuksia.

Lähetystyö:

• Raution Juttutuvalle tarvittaisiin 2-4 vapaaehtoista lisää; työhön kuuluu kerran kuukaudessa kahden tunnin kahvilaemännyys/-isännyys kahvinkeittämisineen ja tarjoiluineen, lisäetuna mukava asiakaskunta.
  • Kesällä heinä-elokuussa Malmbergin tuvalle tulee auki kahvilaemäntien paikkoja; palkkaan sisältyy historiallinen kahvilamiljöö ja mielenkiintoisia turisteja. Varaa paikkasi hyvissä ajoin!
  • Erilaisiin myyjäisiin otetaan mielellään lisävoimia; tarjolla valmistelu- ja myyntityötä. Palkkaetuihin kuuluu tuotteiden maistaminen ja virkistävä työyhteisö.

Pyhäkoulu:

•  Avoinna pyhäkoulunopettajien paikkoja, erityisesti Kalajoen keskustan alueella. Ilmoittautuminen lähetyssihteerille 044-7229023 tai kirkkoherranvirastoon.