Lähde Poriin Lähetysjuhlille

Suomen Lähetysseuran valtakunnalliset lähetysjuhlat ovat tänä vuonna Porissa 10.-12.6. Nämäkin kesäjuhlat kutsuvat koolle kaikenikäisiä ihmisiä. Ohjelmaa löytyy vauvasta vaariin. Luvassa on monipuolista musiikkitarjontaa: mm. Jakarandan, Safarikuoron ja Löytyn ja Simojoen konsertit, Kaskisen ja Simojoen Onnen vuori- musikaali sekä afrikkalainen gospelmessu ja koraalidraama Salvat. Raamattutunneilla Sanaa on jakamassa ihmisiä eri puolilta maailmaa. Perhejuhlassa etsitään jokaiselle sopivia paikkoja lähetystyössä. Lapsille on tarjolla omaa ohjelmaa, mm. Jukka Salmisen musiikkikertomus ”Gibu Gibu ja erilaisia toimintarasteja. Nuorille on omia äksönpajoja .

Sinäkin, joka et ole koskaan ollut lähetysjuhlilla, lähde mukaan näkemään ja kokemaan, kuinka lähetystyössä on paikka meille jokaiselle.

Järjestämme yhteisen Kalajoen ja Alavieskan seurakuntien retken Porin lähetysjuhlille 10.-12.6. Retki on tarkoitettu kaikenikäisille. Lähtö retkelle on perjantai-aamuna ja paluu sunnuntai-iltana. Majoitumme Kokemäellä kesähotelli Aroniassa. Retken hinta on n. 100-120 e. Retkellä ovat mukana Anna-Maija Pahkala ja Heli Heikkilä ja toivottavasti myös sinä. Ilmoittautumiset retkelle 2.5. mennessä Anna-Maijalle p. 044-7229023 tai Helille p. 050-3024765.