Seurakunnan kuorojen kevätkonsertti Kalajoen kirkossa

Kalajoen seurakunnan kuorot laulavat sunnuntai-iltana 29.5. klo 19 Kalajoen kirkossa. Kevätkonsertti on lukukauden päätös aktiiviselle kuorotoiminnalle. Konsertissa laulavat Raution lapsikuoro, Mieskuoro ja Kirkkokuoro sekä Kalajoen lapsikuoro, Mieskuoro ja Kirkkokuoro. Kuoroja johtavat kanttorit Hannele Räsänen ja Heidi Huhtala.

Ohjelma sisältää talven aikana harjoiteltuja lauluja, sekä iloisia kevätlauluja. Kuorot esiintyvät myös yhdessä. Seurakunta pääsee osallistumaan kevään riemuun yhteisvirsillä.

”…mun sieluni, sä liitä
myös äänes kuorohon,